Produkter

Nej! Vi lægger stor vægt på kun at sælge varer af høj kvalitet. Årsagen
til vore lave priser er, at vi har et meget lavt omkostningsniveau. Vi har fx ingen fysiske butikker og lager.

Alle vores produkter ligger på www.agoons.dk, men vi er altid interesserede i at udvide sortimentet efter kundernes ønske, så du er meget velkommen til at sende produktforslag til os på info@agoons.dk.

Ja, vi lægger stor vægt på god kundeservice både før, under og efter en handel, så spørg endelig løs.

Vi har hverken fysiske butikker eller lager, så det er desværre ikke muligt at komme og se/prøve varen, inden du bestiller. Vi forsøger altid at give en så nøjagtig og detaljeret beskrivelse af varerne, men husk også, at du altid har 14 dages returret, hvis varen ikke lever op til dine forventninger.

Betaling

Vi accepterer Dankort, eDankort, Visa/Dankort, Visa, MasterCard,
Maestro, JCB, American Express samt bankoverførsel - og vi opkræver
naturligvis aldrig gebyrer for betalingen.

Nej, alle betalingsgebyrer betaler vi selv, uanset hvilken betalingsform du vælger.

Vi hæver først beløbet fra dit kreditkort, når dine varer er afsendt fra os. Du vil modtage en e-mail fra os, når det er sket.

Levering

Leveringstiden varierer alt efter, hvilken vare det drejer sig om, men
den forventede leveringstid kan altid ses i slutningen af varebeskrivelsen.

Vi har intet varelager, så derfor kan ventetid ikke helt undgåes. Ofte
afsendes ordrer dog allerede inden for få dage. Husk dog, at du altid
kan se den forventede leveringstid i varebeskrivelsen, inden du
bestiller.

Ja! Vi leverer kun gennem pålidelige transportfirmaer. Og vi sender dig
en e-mail, når varerne er afsendt fra os. Oftest indeholder denne e-mail
et track & trace link, så du kan følge varernes vej til dig.

Nej, det er desværre ikke muligt.

Mindre forsendelser sendes typisk med GLS, mens større forsendelser
sendes med forskellige transportfirmaer. Vi benytter udelukkende pålidelige transportfirmaer, som kan leve op til vores høje krav til kvalitet og service. Skulle du opleve problemer med transporten, er du meget velkommen til at kontakte os på info@agoons.dk, så vi kan løse problemet og undgå lignende problemer i fremtiden.

Mindre forsendelser: GLS afleverer en seddel med instruktioner om,
hvordan du arrangerer en ny levering (naturligvis uden yderligere
omkostninger for dig). Alternativt kan pakken afhentes i en GLS Pakkeshop (du kan søge efter den nærmeste her).
Større forsendelser: Transportfirmaet kontakter dig inden leveringen for at
aftale et tidspunkt, som passer dig. Er du alligevel ikke hjemme på det
aftalte leveringstidspunkt, kan du blive pålagt de ekstra omkostninger,
som en ny levering medfører.

Mindre forsendelser: Ja. Når dine varer er afsendt fra os, sender vi pr.
e-mail en kopi af følgesedlen og et link til en track & trace side, hvor du kan følge varernes vej til dig.
Større forsendelser: Det er desværre ikke muligt at tracke disse forsendelser på nuværende
tidspunkt, men vi sender pr. e-mail en kopi af følgesedlen, når dine
varer er afsendt fra os. Du vil altid blive kontaktet inden leveringen
med henblik på at finde et leveringstidspunkt, som passer dig.

Returnering

Ja, du har altid 100 dages fortrydelsesret (specialfremstillede varer dog undtaget). Det er en betingelse, at varen leveres tilbage i samme stand, som da du modtog den. Sørg altid for grundig emballering, så der ikke sker skader på varen under transporten.

Du bestemmer selv, om du vil returnere varerne til vores kontor- eller lageradresse. Du bedes dog altid kontakte os altid inden afsendelsen for at få oplyst de mulige adresser.

Du bestemmer selv, hvordan du vil returnere varen, men vi anbefaler at du benytter et anerkendt firma, som sørger for at få kvittering for leveringen, så du kan være sikker på, at returvaren er nået frem til os. Returfragten er dit ansvar som kunde, men vi hjælper dig gerne så vidt muligt.

Omkostningerne til returfragt påhviler dig som kunde, men omkostningerne for den oprindelige levering fra os til dig refunderes sammen med varernes pris.

Diverse

Vi sender som udgangspunkt ordrebekræftelsen i løbet af 24 timer (hverdage), men i nogle tilfælde kan det tage lidt længere tid at få oplyst den forventede leveringsdato. Det kan også være, at vores e-mails er havnet i din spam-bakke.